پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

شروع نه چندان خوب نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان| بازنده در ایستگاه اول

  • کد خبر: ۸۵۸۰۱
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شروع نه چندان خوب نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان| بازنده در ایستگاه اول
فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال بانوان با رونمایی از نماینده جدید مشهد آغاز شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم چیپس کامل، نماینده جدید مشهد در لیگ برتر، با رونمایی از ترکیب خود در خانه، اولین بازی را به حریف کرمانی خود واگذار کرد.
هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان در اولین جمعه از آبان آغاز شد و تیم‌ها از ترکیب‌های جدید خود در این فصل رونمایی کردند. در ۶ شهر مختلف تیم‌ها به میدان رفتند. قرار بود لیگ امسال با ۱۶‌تیم برگزار شود؛ اما در‌نهایت با انصراف ۲ تیم فصل‌۱۴۰۰ با ۱۴ تیم شروع شد و تیم‌ها در ۲ گروه هفت‌تیمی جای گرفتند که تیم چیپس‌کامل در گروه اول حضور دارد.

کادر فنی سابق روی سکوی تماشاچی

چیپس کامل مشهد که تیم تازه‌وارد لیگ محسوب می‌شود، در اولین قدم میزبان بود. بازی ۲ تیم چیپس و مس کرمان در سالن کارگران پیگیری شد. تیم کاملا جوان مشهد با‌وجود کارنامه‌ای که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در ۲ سال قبل به‌جای گذاشته است، کار سختی را به‌عنوان نماینده مشهد پیش‌رو دارد.

باشگاه کامل اولین تجربه لیگ‌برتری خود در فوتسال مردان و زنان را تجربه می‌کند و تصمیم دارد از نیرو‌های بومی و جوان در ترکیب تیم‌هایش استفاده کند. در بازی روز جمعه فاطمه شریف، نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی و سرمربی ۲ فصل گذشته نماینده مشهد در لیگ برتر و نیز زینب صابری و سولماز عظیمیان، کادر فنی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، از تماشاچیان این دیدار بودند.

اما در اولین گام، مشهدی‌ها دست‌خالی از میدان خارج شدند. تعدادی از شاگردان زهرا غلامی، چهره‌های جوان تیم ۲ سال گذشته مشهد در لیگ برتر بودند؛ بازیکنانی همچون فاطمه عامل، زهرا دوستی، مائده یوسفی و ساجده فریمانی که در این دیدار در ترکیب اصلی جای داشتند. میانگین سنی بازیکنان مشهد کمتر از مس کرمان بود، اما مسی‌ها از حضور ۲ خواهر باتجربه خود بهره می‌بردند. دوقلو‌های کریمی‌نسب با گل‌زنی در این دیدار توانستند تیم خود را پیروز میدان کنند. نجمه و نرجس کریمی‌نسب در این بازی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و هانیه علیدادی دیگر‌گل‌زن مس بود.

در دیگر‌دیدار‌های گروه‌یک، پالایش نفت آبادان در یک بازی یک‌طرفه با ۸ گل تیم فرهان ملارد را شکست داد. نفتی‌ها، قهرمان دوره قبل لیگ برتر فوتسال، در اولین بازی میزبان بودند. زری فتحی، سمیه طاهری، فریبا کعبی و زینب عرب زاده داوران این دیدار بودند. پویندگان صنعت فجر شیراز هم در نخستین دیدار خود به‌سختی توانست تیم هیئت فوتبال رودان هرمزگان را شکست دهد. در‌نهایت پویندگان در شیراز ۳‌بر‌۲ از سد هیئت فوتبال رودان هرمزگان گذشت. به‌این‌ترتیب هر ۲ تیم شیرازی در هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بازی‌های گروه ۲

شاید جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته به دیدار ۲ تیم پیکان و مس رفسنجان در گروه ۲ تعلق داشت که گلاره ناظمی، داور بین‌المللی فوتسال، این بازی را سوت زد. این اولین قضاوت داخلی گلاره ناظمی پس از حضور پرافتخار در جام‌جهانی فوتسال مردان در لیتوانی بود. در پایان این دیدار، تیم پیکان تهران در خانه برابر مس رفسنجان به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد.

پیکان ابتدا در این دیدار با گل‌به‌خودی سپیده زرین‌راد عقب افتاده بود، اما به‌خوبی جبران‌مافات کرد. شاگردان نیلوفر اردلان در ادامه با دبل فاطمه رحمتی و دبل فرشته خسروی به پیروزی دست یافتند و ۳ امتیاز اول را به جیب زدند. تیم پارس‌آرای شیراز نیز در دیداری خارج‌از‌خانه تیم هیئت فوتبال اصفهان را شکست داد. نصر فردیس هم در پرگل‌ترین بازی هفته مقابل تیم کیمیا به پیروزی دست یافت.

رتبه ششم مشهدی‌ها

چیپس‌کامل مشهد با تیم پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته، هم‌گروه است. مس کرمان، پویندگان فجر شیراز و هیئت فوتبال رودان هرمزگان و فرهان ملارد نیز دیگر‌هم‌گروهی‌های کامل هستند. در پایان هفته اول در گروه‌یک ۳ تیم پیروز شدند و به‌همین‌واسطه ۳ تیم نیز اولین شکست خود را تجربه کردند. پالایش نفت آبادان با یک پیروزی و گل‌های زده بیشتر صدرنشین شد. مس کرمان دوم و پویندگان فجر شیراز هم سوم شدند. بوتاپارس که این هفته استراحت داشت، بدون‌امتیاز چهارم شد. هیئت رودان، چیپس کامل و فرهان ملارد هم پنجم تا هفتم جدول شدند. در گروه ۲ نیز نصر فردیس، پیکان تهران و پارس‌آرای شیراز تیم‌های اول تا سوم هستند.

۱۲‌گل، رکورد فعلی فصل‌۱۴۰۰

در اولین ایستگاه، نتایج عجیب‌و‌غریبی همچون فصل پیش رقم نخورد؛ اما پرگل‌ترین بازی این هفته دیدار نصر فردیس، تیم تازه‌وارد لیگ و کیمیای اسفراین بود که فردیس ۱۲ گل به حریف خود زد. بازی پالایش نفت آبادان و فرهان ملارد نیز ۸‌بر ۱ به پایان رسید.

میزبانی دوباره مشهد در هفته بعد

برنامه هفته دوم در روز جمعه ۱۴‌آبان، اعلام شد. در هفته دوم نیز تیم مشهد میزبان خواهد بود. این‌بار تیم پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، راهی مشهد می‌شود تا برابر تیم چیپس‌کامل به میدان برود. مس کرمان میزبان هیئت رودان است و فرهان ملارد حریف بوتاپارس ایرانیان خواهد بود. پویندگان فجر شیراز نیز استراحت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->